Geri
İleri
"Şampiyon yap bizi İsmail Kartal"
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe'de İsmail Kartal, teknik direktör olarak sarı-lacivertli takımın başında ilk maçına Olympiakos mücadelesiyle çıktı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Ersun Yanal'ın istifasından sonra sarı-lacivertli yönetim tarafından yardımcı antrenörlükten teknik direktörlüğe getirilen Kartal'a, Olympiakos maçında taraftarlar sevgi gösterisinde bulundu.
Karşılaşmanın başlama düdüğünün öncesinde, taraftarlar "İsmail Kartal" diye tempo tuttu. Bunun üzerine yedek kulübesinden taraftarlara doğru yürüyen Kartal, el sallayıp, eğilerek taraftarları selamladı. Taraftarlar da "Şampiyon yap bizi İsmail Kartal" diye tezahürat yaptı.
Karşılaşmanın başlama düdüğünün öncesinde, taraftarlar "İsmail Kartal" diye tempo tuttu. Bunun üzerine yedek kulübesinden taraftarlara doğru yürüyen Kartal, el sallayıp, eğilerek taraftarları selamladı. Taraftarlar da "Şampiyon yap bizi İsmail Kartal" diye tezahürat yaptı.
Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

