Geri
İleri
Sarunas Jasikevicius: "Kupaların devamını istiyoruz"
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe Beko Başantrenörü Sarunas Jasikevicius, Cumhurbaşkanlığı Kupası'ndaki Beşiktaş GAIN maçı sonrası konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Başarılı antrenör, "Jantunen çok formda geldi. Yeni katıldı ama müthiş iş çıkardı. Buraları oynamaya hazır bir takım olduğumuzu gösterdik." dedi.
Jasikevicius, "Fenerbahçe'nin bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Bunu hep söylüyorum. Burada kalmaya devam etmek istiyorum. Kupaların devamını istiyoruz!" sözlerini sarf etti.
Jasikevicius, "Fenerbahçe'nin bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Bunu hep söylüyorum. Burada kalmaya devam etmek istiyorum. Kupaların devamını istiyoruz!" sözlerini sarf etti.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

