Geri
İleri
Satrançta altın madalya
SPORX AI BAKIŞI
Macaristan'da düzenlenen Dünya 16 Yaş Altı Satranç Olimpiyatları'nda, milli sporcu Vahap Şanal 1. masa birincisi olarak altın madalya kazandı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Satranç Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, 12-22 Aralık tarihlerinde Macaristan'ın Gyor kentinde düzenlenen olimpiyatlarda, Türkiye'yi Vahap Şanal, Cemil Can Ali Marandi, Volkan Sevgi, Tuna Tuncer ve Burcu Melis Temel temsil etti.
Şanal, 8 puan ve 2511 performansla 1. masa birinciliğini elde ederek altın madalyanın sahibi oldu. Milli takım ise olimpiyatları 54 takım arasında 12'nci sırada tamamladı.
ELO'sunu (Uluslararası kuvvet derecesi) 2460'a yükselten Kanmazalp, 2500 ELO barajını geçtiğinde GM unvanı sahibi olacak.
Şanal, 8 puan ve 2511 performansla 1. masa birinciliğini elde ederek altın madalyanın sahibi oldu. Milli takım ise olimpiyatları 54 takım arasında 12'nci sırada tamamladı.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Hırvatistan'da düzenlenen Zadar Açık Satranç Turnuvası'nda mücadele eden Oğulcan Kanmazalp ise 9 maçta 6.5 puan ve 2650 performansıyla 3.GM (Büyük usta puanı) normunu alarak, tüm GM normlarını tamamladı.ELO'sunu (Uluslararası kuvvet derecesi) 2460'a yükselten Kanmazalp, 2500 ELO barajını geçtiğinde GM unvanı sahibi olacak.
Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

