Geri
İleri
Solskjaer: "Beşiktaş'ta hayalimdi"
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş'ın eski teknik direktörlerinden Ole Gunnar Solskjaer, Freiburg ile Aston Villa arasındaki UEFA Avrupa Ligi finali için İstanbul'a geldi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İstanbul'da açıklamalarda bulunan Norveçli teknik adam, "Öncelikle çok mutluyum İstanbul'da olduğum için. Beşiktaş'ta finalde oynamak hayalimdi. Burada olmak mutluluk verici. İstanbul çok güzel bir yer ve özledim." dedi.
Beşiktaş'ta Ocak - Ağustos 2025 arasında görev yapan 53 yaşındaki teknik adam, 29 maçta 15 galibiyet, 5 beraberlik ve 9 mağlubiyet yaşamıştı.
Beşiktaş'ta Ocak - Ağustos 2025 arasında görev yapan 53 yaşındaki teknik adam, 29 maçta 15 galibiyet, 5 beraberlik ve 9 mağlubiyet yaşamıştı.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

