Geri
İleri
Svensson: "Mutlu değiliz"
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş'ın yeni transferi Jonas Svensson, Adana Demirspor beraberliği sonrası görüşlerini aktardı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Svensson, "Mutlu değiliz. Galip gelmemiz gerekiyordu. Özellikle kırmızıdan sonra kazanmamız gerekiyordu. Kazanmamız için fırsat vardı ama olmadı. Mutsuzuz!" dedi.
Svensson ayrıca, "Benim için özel bir maçtı. Fazlasıyla değişik duygular yaşadım. Adana Demir'de 2.5 sezon yaşadım. Öncelikle sahada rakiptik bunu belirtmek istiyorum. Maç sonrası dostluğumuz devam eder." sözlerini sarf etti.
Svensson ayrıca, "Benim için özel bir maçtı. Fazlasıyla değişik duygular yaşadım. Adana Demir'de 2.5 sezon yaşadım. Öncelikle sahada rakiptik bunu belirtmek istiyorum. Maç sonrası dostluğumuz devam eder." sözlerini sarf etti.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

