Geri
İleri
Umut Bozok: "Bir puanı da hak etmedik"
SPORX AI BAKIŞI
Trabzonspor'un ilk golünü kaydeden Umut Bozok, Kayserispor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Umut Bozok yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Hocanın da dediği gibi güzel bir karakter gösterdik. Ama sonuç olarak bu istediğimiz bir oyun değil. Bence biz 1 puanı da hak etmedik. Taraftarımız sayesinde güzel bir sonuç aldık. Zor bir dönem geçiriyoruz. İnşallah biz sonraki maçta 3 puanı alırız."
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Trabzonspor

