Geri
İleri
Unai Emery: ''Kendimiz gibi oynayamadık''
SPORX AI BAKIŞI
Aston Villa Teknik Direktörü Unai Emery, 4-2 kaybedilen Olympiakos maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Unai Emery rakibini tebrik ederek, "Olympiakos'u tebrik ediyorum. Kendimiz gibi oynamadık. İstikrarlı olmaya devam etmeliyiz. Kazanmayı hak ettiler. Onlar iyi bir takım. Tecrübeliler. Bu şansla ilgili değil.'' dedi.
Oyunlarını eleştiren Emery, ''İyi oynamadık. Daha iyi oynamalıyız. Kazanmayı hak ettiler. Önümüzdeki maça hazırlanmalıyız. Daha iyi oynamaya, daha iyi mücadele etmeye çalışmalıyız."
Oyunlarını eleştiren Emery, ''İyi oynamadık. Daha iyi oynamalıyız. Kazanmayı hak ettiler. Önümüzdeki maça hazırlanmalıyız. Daha iyi oynamaya, daha iyi mücadele etmeye çalışmalıyız."
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; Imago
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

