Geri
İleri
Wade Baldwin: "En önemlisi kupa"
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe Beko forması giyen Wade Baldwin, Cumhurbaşkanlığı Kupası'ndaki Beşiktaş maçı sonrası konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Baldwin, "İlk resmi maç bu ve biz bu kupayla başlamak istiyorduk. Camia, taraftar ve koç için ne kadar önemli olduğunu biliyorduk. Bir başkan değişikliği oldu, yeni başkanla ilk kupamız ama en önemlisi Fenerbahçe'nin bu kupayı kazanmasıydı." dedi.
Yıldız isim, "Geçen yıl çok özeldi. Bugün de bıraktığımız yerden devam etmek adına önemliydi." diye konuştu.
Yıldız isim, "Geçen yıl çok özeldi. Bugün de bıraktığımız yerden devam etmek adına önemliydi." diye konuştu.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

