Geri
İleri
Watkins: "Çok güzel bir başarı"
SPORX AI BAKIŞI
Aston Villa forması giyen Ollie Watkins, İstanbul'daki UEFA Avrupa Ligi zaferi sonrası konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Watkins, "Gerçekten çılgınca bir süreç oldu. Taraftarımız keyif aldı diye düşünüyorum." dedi.
Ollie Watkins, kişisel sezon performansıyla ilgili, "Güzel, etkileyici bir sezon geçirdik. Sezon benim için de iyi geçti. Çok güzel bir başarı, çok mutluyum." sözlerini sarf etti.
Ollie Watkins, kişisel sezon performansıyla ilgili, "Güzel, etkileyici bir sezon geçirdik. Sezon benim için de iyi geçti. Çok güzel bir başarı, çok mutluyum." sözlerini sarf etti.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

