Geri
İleri
Youssef Ait Bennasser: "Takımın gösterdiği performanstan gurur duyuyoruz"
SPORX AI BAKIŞI
Samsunspor'un Faslı oyuncusu Youssef Ait Bennasser, Beşiktaş ile oynadıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Karşılaşmayı değerlendiren 28 yaşındaki oyuncu "İlk yarı çok iyiydik. Beşiktaş gibi zorlu bir takıma karşı böyle bir deplasmanda oynamak her zaman zordur. Daha sonra kırmızı gördük ama 1 puanı aldık. Takımın gösterdiği performanstan ötürü gurur duyuyoruz. Ligin ikinci yarısı daha zor geçecektir, çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz. Maç maç bakıyoruz." dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Karşılaşmayı değerlendiren 28 yaşındaki oyuncu "İlk yarı çok iyiydik. Beşiktaş gibi zorlu bir takıma karşı böyle bir deplasmanda oynamak her zaman zordur. Daha sonra kırmızı gördük ama 1 puanı aldık. Takımın gösterdiği performanstan ötürü gurur duyuyoruz. Ligin ikinci yarısı daha zor geçecektir, çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz. Maç maç bakıyoruz." dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

