Geri
İleri
Zenke: "Urfa'da mutluydum ama..."
SPORX AI BAKIŞI
SPORX DIŞ HABERLER - Sezonu PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da tamamlayan ve sözleşmesi biterek boşa çıkan Simon Zenke kariyeri hakkında konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Nijeryalı forvet, "Kontratım bitti. Şu anda serbestim ve yanlış bir karar vermek istemiyorum. Sezon yeni bitti. Biraz dinlenmeye ve kariyerim üzerine düşünmeye ihtiyacım var." diyerek henüz transferi düşünmediğini belirtti.
Zenke, Şanlıurfaspor'da kendisini iyi hissetiğini söylerken, "Benimle devam etmek istediler ancak ben diğer fırsatları da görmek istiyorum" ifadelerini kullandı.
Yeşil-Sarılı ekiple 33 maça çıkan Zenke 4 gol atıp 8 asist kaydetmişti.
Zenke, Şanlıurfaspor'da kendisini iyi hissetiğini söylerken, "Benimle devam etmek istediler ancak ben diğer fırsatları da görmek istiyorum" ifadelerini kullandı.
Yeşil-Sarılı ekiple 33 maça çıkan Zenke 4 gol atıp 8 asist kaydetmişti.
Haber; Sporx.com dış haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

