Geri
İleri
Abdurrahim Albayrak: ''En büyük aday biziz''
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray Başkanvekili Abdurrahim Albayrak, 1-0 mağlup oldukları Gençlerbirliği maçının ardından konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
''HER ŞEY BİZİM ELİMİZDE''
Mağlubiyete rağmen şampiyonluğun en büyük favorilerinden olduklarını belirten Albayrak, ''Futbolda var böyle şeyler. 30'a 70 topa sahibiz. Yine de her şey bizim elimizde. Başakşehir maçını kazanırsak yine lider oluyoruz. Beşiktaş bize gelecek. Her şey bize bağlı. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' dedi.
Karşılaşmanın hakemi Cüneyt Çakır'ı eleştiren tecrübeli yönetici, ''Türkiye ve Avrupa'nın en iyi hocalarından olan hakem, maç sonunda sadece 4 dakika verdi. Bizce en az 7 dakika gözüküyor. Hoca da görür. Ona çok üzüldük. Yener veya yenilirsiniz. Başakşehir maçında liderliği geri alacağımızı düşünüyoruz. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' sözlerini kullandı.
Mağlubiyete rağmen şampiyonluğun en büyük favorilerinden olduklarını belirten Albayrak, ''Futbolda var böyle şeyler. 30'a 70 topa sahibiz. Yine de her şey bizim elimizde. Başakşehir maçını kazanırsak yine lider oluyoruz. Beşiktaş bize gelecek. Her şey bize bağlı. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' dedi.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
''ÇAKIR SADECE 4 DAKİKA UZATTI, BİZCE 7''Karşılaşmanın hakemi Cüneyt Çakır'ı eleştiren tecrübeli yönetici, ''Türkiye ve Avrupa'nın en iyi hocalarından olan hakem, maç sonunda sadece 4 dakika verdi. Bizce en az 7 dakika gözüküyor. Hoca da görür. Ona çok üzüldük. Yener veya yenilirsiniz. Başakşehir maçında liderliği geri alacağımızı düşünüyoruz. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' sözlerini kullandı.
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

