Geri
İleri
Altıntop: "Harbiden çok olumlu olabilir"
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray UEFA Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finalde İspanyol devi Real Madrid ile eşleşti. Bir eski Real Madridli olan G.Saraylı futbolcu Hamit Altıntop kurayı değerlendirdi;
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
"Güzel bir kura. Madrid takımının performansı bu sezonun şartları analiz edilirse Manchester'ı elemelerinde biraz şanslılardı. Real Madrid tartışılmaz, favori onlar olsa da bir ihtimal var. Çok kötü bir kura değil. İlk maçta deplasmanda iyi bir sonuçla ayrılırsak içeride taraftarımız ile neler yapacağımızı biliyoruz. Ben harbiden çok olumlu düşünüyorum. Eski takım arkadaşımlarım ve Jose Mourinho'yu tekrar görmek hoş olacak"
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

