Geri
İleri
Fatih Terim: "Onyekuru'yu ben de isterdim"
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim gazetecilerle sohbet toplantısında Henry Onyekuru'nun Olympiakos'a transfer olmasını yorumladı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Henry Onyekuru'nun kendilerindeki satın alma opsiyonunun yüzde 50'si için 4 Milyon 375 bin € istendiğini belirtti.
Fatih Terim açıklamasında, "Henry Onyekuru'nun bizdeki opsiyonu, bonservisinin %50'si için 4 Milyon 375 bin € şeklinde idi. Bonservisin %100'ü için bir bu kadar daha vermemiz gerekiyordu. Ancak şimdi Olympiakos'a 5 Milyon €'ya gitti. Ben istemez miydim kadromuzda olmasını!" dedi.
Fatih Terim açıklamasında, "Henry Onyekuru'nun bizdeki opsiyonu, bonservisinin %50'si için 4 Milyon 375 bin € şeklinde idi. Bonservisin %100'ü için bir bu kadar daha vermemiz gerekiyordu. Ancak şimdi Olympiakos'a 5 Milyon €'ya gitti. Ben istemez miydim kadromuzda olmasını!" dedi.
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

