Geri
İleri
Fatih Terim: "Sekidika'yı beğendik, inşallah daha iyi olacak"
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Neftçi Bakü maçının ardından Jesse Sekidika ile ilgili konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Azerbaycanlı bir gazetecinin, Neftçi Bakü'nün daha önce denediği Jesse Sekidika'yı transfer etmediğini belirtmesi üzerinde Terim şu sözleri kullandı:
"Sekidika sizde denenmiş, beğenilmemiş, biz beğendik, olur bunlar. Bazen beğenmezsiniz, sonra kısa sürede gelişim gösterir. Genç oyuncular için erken karar vermemek lazım, gelişimleri ve değişimleri çabuk olabilir. Biz beğendiğimiz için aldık, inşallah daha iyi olacak."
FATİH TERİM'İN BASIN TOPLANTISI, TIKLAYIN!
"Sekidika sizde denenmiş, beğenilmemiş, biz beğendik, olur bunlar. Bazen beğenmezsiniz, sonra kısa sürede gelişim gösterir. Genç oyuncular için erken karar vermemek lazım, gelişimleri ve değişimleri çabuk olabilir. Biz beğendiğimiz için aldık, inşallah daha iyi olacak."
FATİH TERİM'İN BASIN TOPLANTISI, TIKLAYIN!
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

