Elvir Balic: "Tamamen yanlış yaptı"
ELVIR BALIC'İN YORUMLARI
Elvir Balic, beIN Sports'ta Antalyaspor - Fenerbahçe karşılaşmasını değerlendirdi.
"SİSTEM YANLIŞLIĞI"
"Bugün o kadar çok yanlış var ki Fenerbahçe'nin bu puan kayıpları, puanları kaybettiği sebepler. İlk başta ne demiştik? Sistem yanlışlığı. Özellikle ilk yarıda 4-3-1-2 beklerken Guendouzi'nin stoperde oynatması. E gördük zaten ilk 45 dakika, koskoca 45 dakika çöpe attın. Hiçbir varlık gösteremedim."
"BAMBAŞKA OLDU"
"Daha sonra, bunu da demiştim, ikinci yarı mutlaka dörtlüye dönmesi lazım. Tekrar Guendouzi'yi orta sahaya çekmesi lazım. Nitekim de aynı şekilde yaptı ve bambaşka bir Fenerbahçe oldu ve bence de Guendouzi en iyi oyunculardan biriydi bugün. Gerçekten hücum anlamında."
"TAMAMEN YANLIŞ"
"Başka yanlışlara baktığında senin dediğin gibi yaptığı değişiklikler tamamen yanlış. Şimdi dakika 73, Kerem niye çıkar? Ya sen şimdi Fenerbahçe'de kaç tane yıldız oyuncun var? Bir tanesi Asensio, ikincisi de Kerem bence. Kante evet, eski ama hücumdan bahsediyorum. Sen yıldız oyuncuyu öyle kolay kolay çıkartamazsın.
"ORADA DA YANLIŞ YAPTI"
"Yani İsmail bence çıkmaması lazım. Bence çıkacaksa Kante'yi çıkartırsın. Çünkü neden? Kim daha ofansif, İsmail mi Kante mi? İsmail daha ofansif. Yani dur, orada sana gol lazım ve son dönemlerde en formda oyuncu. Bence orada da yanlış yaptı."
"BİR ŞEKİLDE ANLARIM DA"
