Eric Bailly'den transfer itirafı!
BAILLY'NİN İLK AÇIKLAMALARI
''BURAYA GELDİĞİM İÇİN MUTLUYUM''
''Buraya geldiğim için iyi hissediyorum. Beşiktaş'a geldim ve İstanbul'dayım. Şimdi iyi bir başlangıç yapmam gerek. Futbol tutkum ailemden geliyor. Ben çocukken babam tam anlamıyla bir futbol aşığıydı.
''DROGBA, ZOKORO'YI İZLEYEREK BÜYÜDÜM''
''HAYATIMI DEĞİŞTİREN OLAY''
''ZAHA BENİ GALATASARAY'A GETİRMEK İSTEDİ''
''KUPALAR KAZANMAK İSTİYORUM''
''Ligin önemi büyük... Deneyimlerimi buraya taşımak ve burada kupalar kazanmak istiyorum. Benim futbola bakışım bu şekilde.''
''ABOUBAKAR İYİ FUTBOLCU''
''Masuaku'yla iyi bir iletişimim var, arkadaşlarımdan birisi de o. Aboubakar'ı biliyorum, iyi bir futbolcu. Onların dışında iletişimde olduğum veya bilgi aldığım başka oyuncular da oldu elbette. Beşiktaş'a Fildişi Sahili'nden gelen ilk oyuncuyum. Bu çok iyi. Çünkü bunun ülkemiz hakkında iyi bir izlenim sağlayacağını düşünüyorum. Amacım ülkemiz hakkında olumlu bir imaj yaratmak. Bu sene neler olacağını hep birlikte göreceğiz.''
''BENİM İÇİN ÖZEL ANISI VAR''
''HER MAÇA KAZANMAK İÇİN ÇIKACAĞIZ''
''Beşiktaş'a deneyimlerimi getirebilirim. Böylece takım arkadaşlarım ve teknik kadroyla birlikte önemli şeyler yapabiliriz. Bence bu sene iyi şeyler olacak, ben de iyi bir mantalite sunmak istiyorum. Önümüzde Süper Lig ve UEFA Konferans Ligi var. Hepsinin önemi ayrı, her maça kazanmak için çıkacağız.''
''ŞAMPİYON OLMAK İSTİYORUM''
