Sporx Logo
Takımım Dünya Kupası
2026
Türkiye Özel Canlı Skor

Hasan Şaş'tan Galatasaray değerlendirmesi

SPORX AI BAKIŞI
Google News
5

HASAN ŞAŞ'IN YORUMLARI

Hasan Şaş, SporON Youtube kanalında Juventus - Galatasaray karşılaşmasını değerlendirdi. İşte Hasan Şaş'ın yorumları...

HASAN ŞAŞ'IN YORUMLARI
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
4

"BUNU YAŞATMAYA NE HAKKIN VAR"

"10 kişilik takıma nasıl böyle bir duruma düştük? Nasıl bu hale düştük? Futbolcuların birbiriyle iletişimi yok. Juventus 10 kişi kaldı, onun üzerine 2 gol attı ve uzatmalarda bile kafa kafaya oynadı. Galatasaray'ın taraftarına bunu yaşatmaya ne hakkı var? Ne olacak ya? Juventus seni eliyordu, 4. golü atıyordu."

\
3

"HER OYUNCU KÖTÜ OLUR MU?"

"Bir Osimhen çıktı sahneye, bir Barış Alper Yılmaz çıktı. Onlar da elinden geleni yaptı. Onun dışında oynayan her oyuncu kötü olur mu? Birbirlerine bakamadılar ya. Yan yana 3 pas yapamıyoruz."

\
2

"BUNDAN SONRA OLUR MU?"

"Leroy Sane topu kontrol edemiyor. İlkay Gündoğan pas yapması gereken yerde yapamıyor. Eren Elmalı yapamıyor. Sanchez, penaltı pozisyonunun başlangıcında topuk pası yapıyorsun. Abdülkerim maçta yok. Sanchez yok. Torreira yok. Lemina hiç yok. Mümkünse de Lemina artık bundan sonra olur mu, olmaz mı, iyi baksınlar. Artık benim söyleyeceğim bir şeyim kalmadı."

\
1

"EN ÇOK ONA KIZDIM"

"Ben bu maçta en çok Sane’ye kızdım. Çünkü böyle maçların gerçekten ön plana çıkacak oyuncusu. Takımdaki diğer oyuncular olsam ben de özgüvenimi kaybederim. Bu kadroyla bu kadar maaşlarla bunu taraftara yaşatma hakkınız yok."

\
Sporx Anasayfasına Dön