Geri
İleri
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme!
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray'da şampiyonluk kutlamaları başladı. Sarı-kırmızılılardan kutlamalarda Fenerbahçe'ye gönderme yapıldı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Galatasaraylı futbolcular, saat 16.30'da üstü açık otobüsle Taksim'den RAMS Park'a doğru yola çıktı.
Taksim'de ilerleyen Galatasaray takım otobüsünde "Fener ağlama" bestesi açıldı ve futbolcular da bu besteye eşlik etti.
Taksim'de ilerleyen Galatasaray takım otobüsünde "Fener ağlama" bestesi açıldı ve futbolcular da bu besteye eşlik etti.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

Galatasaray

