Geri
İleri
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye 4 yıldız göndermesi
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray, Fenerbahçe'yi 1-0 mağlup ettikleri maçın ardından ezeli rakibine 4 yıldız göndermesi yaptı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Sarı-lacivertli kulübün Twitter hesabından yaptığı maç sonu paylaşımında yıldız olmamasına dikkat çeken sarı-kırmızılı ekip, "Doğru logo kullanımı ile maç sonucu görselini sizin için yeniden hazırladık. Rakibe saygı, kendine saygı!" mesajını paylaştı.


Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

