Geri
İleri
Merkezefendi ilk turnuvayı kazandı
SPORX AI BAKIŞI
Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Merkezefendi Belediyesi Basket sezon öncesi çıktığı ilk özel turnuvayı kazanmayı başardı.
Pamukkale Üniversitesi Spor Salonu'nda Anım Cup 2025'e ev sahipliği yapan Denizli ekibi hafta sonu sınavında Göztepe'yi 88-83 yenerek 2'de 2 yaptı.
Turnuvadaki ilk maçta da Bordo Basketbol'u mağlup eden Merkezefendi 4-7 Eylül tarihleri arasında Antalya'daki Gloria Cup'ta Türk Telekom ve Erokspor'la karşılaşacak. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Pamukkale Üniversitesi Spor Salonu'nda Anım Cup 2025'e ev sahipliği yapan Denizli ekibi hafta sonu sınavında Göztepe'yi 88-83 yenerek 2'de 2 yaptı.
Turnuvadaki ilk maçta da Bordo Basketbol'u mağlup eden Merkezefendi 4-7 Eylül tarihleri arasında Antalya'daki Gloria Cup'ta Türk Telekom ve Erokspor'la karşılaşacak. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; DHA, Fotoğraf; DHA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

