Geri
İleri
Onyekuru: "20 yıl sonra galibiyet geldi, bizim için çok önemli"
SPORX AI BAKIŞI
Galatasaray'da 3-1'lik derbiye atığı gol ve kaçırdıklarıyla damgasını vuran, attığı gol sonrasında da tribünlere "4" işareti yapan Henry Onyekuru, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Nijaryalı oyuncu, önemli bir galibiyet aldıklarını söylerken, "Bizim için çok önemli bir galibiyet, koça çok teşekkürler, golü atan oyunculara teşekkürler, taraftarlara teşekkürler. 10 dakikalık uzatmada taraftarlar tüm gücüyle baskıyı kurdu ve bize müthiş bir destek verdi. Tüm taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum, 20 yıl sonra gelen galibiyet, bizim için çok önemli." dedi.
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Galatasaray

