Geri
İleri
Yasin: "Bu tür kupa maçları zor oluyor..."
SPORX AI BAKIŞI
Diyarbakır BŞB'yi 4-1 gibi farklı bir skorla mağlup eden Galatasaray'da Yasin Öztekin maç sonrası açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İşte Yasin'in sözleri:
"Kupa maçları zor oluyor. Kazandığımız için mutluyuz. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Gollerimizi attık. Bundan sonra önemli maçlarımız var. Onlarda da 3 puanı almak istiyoruz."
"Kupa maçları zor oluyor. Kazandığımız için mutluyuz. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Gollerimizi attık. Bundan sonra önemli maçlarımız var. Onlarda da 3 puanı almak istiyoruz."
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

Galatasaray

